Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


måndag 29 april 2002

29 april 2002


Jag måste erkänna en sak: jag har tagit osanna ord i min mun (läs: jag har ljugit). Fast det var mot bättre vetande, tro mig. Jag hade faktiskt ingen aning om det egentligen, om statistiken alltså. Statistiken kring hur många gånger jag har använt ordet love i låttexter. Jag skröt vitt och brett för Ante häromkvällen om att jag bara använt ordet en gång, och för att hedra detta gjorde Ante ett diplom där det stod: "Grattis till att du bara har använt ordet en gång".
Nu kan det ju vara mycket möjligt att han var ironisk, men det betvivlar jag. Nu är dock saken den att jag har börjat räkna bland texterna, och kommit fram till att jag har fel. Jag har använt ordet mer än en gång.
Därför ber jag om ursäkt nu.
Förlåt.
Det var inte meningen.
Faktiskt.
Jag vet inte vad som flög i mig.
Ursäkta.
Jag borde bestraffas.
Hårt.
Jättehårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar