Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


lördag 25 maj 2002

25 maj 2002


(Ur högtalaren: akustiska versionen av "Undone (The sweater song)" - Weezer)

Prag, hoho jaja, vilken stad. Inte en enda instrumentaffär hittade vi där, dock ett dussintals musikaffärer där en CD-skiva med Radiohead kunde kosta så mycket som 200 svenska kronor. Oj, vad billigt.
Vilka i Pushing Cows blev utslagna utav alkohol då? Jo, dessa:

  • Ante (på bussen ner och på hotellet)
  • Danne (dito, samt att vi ritade honom i ansiktet, igen)
  • Joel (dito, fast han var nog lite smålurig hela tiden tycker jag)
  • Anders, eller jag menar den där hemliga basisten (dito, och på gräsmattan)
Sedan var det nog inte fler.
Allvarligt.
Jag skötte mig.
På heder och samvete.
Jag dricker bara för att det är gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar