Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


söndag 29 september 2002

(Ur högtalaren: ingenting)

Synd och skam åt den som ger sig, och visst, Mid Milk kom ju upp efter mycket tjat, så visst lönar det sig att gnälla.

Det har skrivits en del låtar/låttexter på sistone. Vad detta kan bero på är oklart, men helt säkert är att kaffe och ensamhet är två viktiga faktorer.

Jag kom att tänka på en gammal låt jag tyckte om för ett tag sedan (inte för att jag inte tycker om låten längre, men, jaja, misstolka om du vill då för tusan). Det var den där Sara Zetterkvist, eller vad hon nu kallade sig för, som med sitt band hade en låt vid namn Lonesome road.

Det var ett tag sedan jag hörde den. Får göra lite research...

Fast först ska jag bada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar