Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


lördag 7 december 2002

(Ur högtalarna: "More than words" - Extreme)

Jag måste nog skaffa lite fler MP3:or.

(Ur högtalarna: "Thief (you've taken all that was me)" - Weezer)

Förra helgen hände det grejor ska ni veta. Då var jag i Kalmar hos min kära vän och kollega Andreas och spelade in en ny låt som numera ska ligga uppe. Den blev inte riktigt som vi tänkt oss...

(Ur högtalarna: "Little songs" - Weezer)

Började koka kaffe, men kom på precis när jag slagit om strömbrytaren att jag inte har någon mjölk. Sicken osis.

Ante sa att han gjort tre nya melodier idag på morgonen, men jag har inte hört någon än, så än så länge är det avfärdat som ren humbug.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar