Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


tisdag 16 september 2003

Det är många nya låtar upplagda nu.

Jag ska snart flytta in i min lägenhet, som är nymålad. När jag kommit till rätta ska jag sätta igång med att spela in gitarr och sång-spår till Simon och Joel. När ja har skickat spåren till dem så ska de låra sig låten och spela in den på nytt, fast denna gång med bara trummor och bas. När det är gjort skickar de upp spåren till mig och Jens så att vi kan lägga på de övriga instrumenten såsom gitarr, synt,(sång, PCE mm. Sedan är det bara daniel som ska sjunga, men Daniel har inte någon mikrofon så vitt jag vet så jag ska tänka lite mer på hur vi ska göra med det. Detta är i alla fall ett nytt sätt att spela in på(för oss) kan bli rätt roligt faktiskt.


ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar