Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


måndag 10 september 2007

Som en fortsattning till jensans forra inlagg ska jag nu skriva en fortsattning.

Pushingcows tog en vandning igen. Eftersom mycket andras i livet sa Packade jag mina saker och drog till hassleholm, men endast for att lasta av det ovesentliga infor flytten tillbaka till amsterdam.

Fastan pushingcows inte hade manga moten sa var vi valdigt produktiva nar vi val traffades. Dessutom var resultaten slaende bra och tillochmed fick vi en lat inspelad dar daniel sjunger. Tack for det daniel. Det var ocksa att otroligt roligt att skriva musik for pushingcows igen. For den som vill ha en storre utredning om amnet far garna skriva till oss och fraga.

Nu kommer jag att koncentrera mig pa att skriva musik for Jordgubb, som ar mitt band har i Amsterdam. Dar ar latskrivningen helt annorlunda, fast jag har tagit in nagra element fran latskrivningen i pushing cows.

Vi skrev ocksa fler latar an vad vi spelade in, dessutom spelade vi ocksa in demolatar som inte har funnits for lyssning pa pushingcows.se

Men musiken fortsatter och vi alla hoppas pa att kunna skriva mer musik snart.


Tack for mig sa lange.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar