Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


måndag 22 april 2002

22 april 2002


(Strömmar ur högtalarna: Broken Arrows - Weezer)

Idag repade vi inför någon slags spelning vi förmodligen i en alternativ framtid kommer att ha, såvida inget oförutsett händer, till exempel att jag glömmer de tre ackord jag kan (Esus4add13, F#maj7 och A). Det lät väl så där. Repningen alltså. Alla ville spela olika saker hela tiden: Joel hade tusen idéer kring olika trumsolon som alla lät bra, Ante ville spela Weezer, Danne rappade i sin röda popmikrofon och jag trodde att jag var kung på bas, vilket jag visade genom att spela gitarrboogie på den.
Det som sedan hände, dvs. mot slutet, var kanske inte så lyckat, eller vad säger du , Joel?

/Jens
(Kung på bas. Eller nej, eller nej)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar