Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


söndag 11 maj 2003

(Ur högtalarna: "Disney - Pushing cows")

Det blev en förjävla ra ispeling den där jag och jens hade i replokalen. det kanske inte blev världens bästa kvalitet, men fullt dugligt. det blev fyra seriöst inspelade låtar och allihopa blev i helt olika genrer.

(Ur högtalarna: "Down - Pushing cows")

Undrar hur mycket man får lyssna på sin egen musik? Undrar om andra band lyssnar lika mycket på sin musik som jag gör? Men det vore konstigt om man inte lyssnade på den musiken man gör själv. Egentligen så gör man ju musik först och främst för sin egen skull. och man vore dum om man gjorde musik som man inte tyckte var bra. man gör ju självklart den musik som man tycker bäst om. så jag tycker og det är lustigt om man inte lyssnar på sin egen musik. men sen så kanske det kan vara svårt att vara opartisk och självkritisk, men det kan ju kvitta för det kan ju alla andra säga om det är bra eller inte. och då får man ju se det från ett annat perspektiv.

(Ur högtalarna: "Untitled disires - Pushing cows")

Jag måste få hålla med joel, på tal om annat, om att den nya inspelningen på "välkommen till sverige, "(Ur högtalarna: "Paradise (old version) - Pushing cows"), blev riktigt bra. Joel sjunger ju som e gud verkligen. Så nu får du ett personligt bra från mig...bra.

Nu vet jag inte om jag ville mer men bara så många som möjligt skickar in förslag på de tio bästa låtarna, så blir jag glad.


/Ante

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar