Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


torsdag 26 juni 2003

(Ur högtalarna: "Drum" - Pushing Cows, men vänta lite...)

(Ur högtalarna: Den där låten - Maroon 5)

9 av 10 tandläkare rekommenderar definitivt inte vad jag äter just nu - spaghetti med ketchup och riven ost, samt malen peppar, men vafan, är det torsdag så är det torsdag.

Har insett att den där låten med Maroon 5 förmodligen är avsevärt snuskigare än vad man trott. Ska säga det till Ante.

Både jag och Ante har legat på produktivitetsidan nu, eller rättare sagt förra veckan, och skrivit mycket nytt material. Fast nu är det ju inte så nytt. För oss. Jaja, skit samma.

(Ur högtalarna: Samma låt som innan - Maroon 5)

Trummaskinen börjar nå - nja, inte oanade höjder - men lite under i alla fall. Man kan nog få den att göra ganska roliga grejor tror jag. Ante ville ha så att man kunde göra skins till den, och det ska jag nog göra efter det här.

För jag har inget liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar