Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


tisdag 22 juli 2003

(Ur högtalarna: "Villany - Pushing cows")

DEn låten den bkev riktigt bra. ett riktigt skönt gung i den faktiskt.

FAn va gött att det blir spelning lördagen den 26 juli klockan 8 på folkets park i Kalmar.(Ur högtalarna: "Neoboy in neoland - Pushing cows")

(Fy fan va gött solo)

Naj det ska bli riktigt roligt. det blir ju akustiskt och det passar oss utmärkt tycker jag. men det är synd att simon inte kunde vara med

för då hade kört en ösig rockkonsert.

vet inte om jag ska bränna skivor som vi kan ta med upp och dela ut?

Får se om jag tar mig tid.

danne kanske kommer idag för att repa lite med mig.

hej då för nu måste jag lägga ner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar