Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


onsdag 28 januari 2004

(Ur högtalarna: "That's when I reach for my revolver" - Graham Coxon)

Ojojojojojojojojojoj, är väl en ganska bra inledning. Först och främst: vi (dvs ditt favoritband) finns numera med på demoradio.se, en radiokanal på nätet. Eller, vi ska finnas där. Nu när jag kollar så gör vi det icke, fastän jag har laddat upp vår låt och allting. Jaja, i alla fall, kolla in där lite då och då. Någon jävla gång måste vi väl komma med. Har för mig att de där trattarna som handhar tjänsten har en kvalitetskontroll på uppladdade låtar som tar runt ett dygn innan de läggs in i pipeline för spelning. Det om det!

(Ur högtalarna: "That's when I reach for my revolver" - Graham Coxon)

Ja vadå då! Jag tycker den är bra.

Jag och Ante har traggat lite med en viss person och detta kan komma att resultera i att vi hamnar på en samlings-CD som skall säljas på diverse skivställen runt om i landet. Men detta ligger i framtiden, än så länge. Framtidens mars skulle man väl kunna säga.

(Ur högtalarna: "That's when I reach for my revolver" - Graham Coxon)

Vissa helgstrapatser har bidragit i två nya texter - Frida Feltcher samt I'm OK - som Ante har nickat och godkänt.

(Ur högtalarna: "Don't think about always" - Graham Coxon)

Nej, det är ju lätt att vara efterklok.

Köp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar