Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


tisdag 3 februari 2004

(Ur högtalarna: "Right here, right now" - Fatboy Slim)

Hej era trattar. Ni är kanske medvetna om den lilla miss jag gjorde när jag skickade in ett demo till tidningen Barometern, och glömde lägga i själva skivan i CD-fodralet så att endast ett fint litet brev samt ett tomt CD-etui kom fram.

Hrm, jaja, kollade min e-post idag och hade då fått följande brev från en av redaktionsmedlemmarna (han hade skickat det genom vår eminenta direktmeddelandefunktion på hemsidan, den som ni andra aldrig använder):

Du har fått ett direktmeddelande från Pushing Cows-hemsidan!

Från: Lucas
Epost: <borttaget>

Hej Tänkte kolla om ni kan skicka in ett andra exemplar av er demo om ni vill ha den recenserad i åXå. Själva skivan har nämligen försvunnit på något mystiskt vis. Jag fick bara med mig ett fodral. Och det är lite svårt att bygga en recension på... Antingen så skickar ni till samma adress som tidigare, eller så skickar ni till mig: Lucas Mathisen, <borttaget> 14, <borttaget> LUND. mvh lucas



Så det är väl bara att lyda?

(Ur högtalarna: "The Rockafeller Skank" - Fatboy Slim)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar