Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


måndag 20 december 2004

Har haft ett skumt magsug hela veckan, kan bero på att jag längtar till mellandagrna, men kan också vara på verkat av mängden pepparkakor, fick reda på att jag kommer få en julbonus från praktikföretaget...tåls att firas!

Kan Jens måntro ta med sig en liten data så vi han kan pilla in något "Neo" så man kan inspireras väl på plats?

Kan vi ha ett möte innan inspelningen börjar så vi (i alla fall jag) har koll på vad låtarna går ut på (eftersom jag inte vill tolka texten själv), det skulle vara intressant och veta vilken tanke jag förmedlar när jag är en del av shabraket!

Har en liten överraskning för alla som heter Joel, Jens eller Ante och ska spela in i Karlshamn i mellandagarna.


//Hands On är bättre än Hands Off! eller var det tvärtom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar