Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


onsdag 28 augusti 2002

Igår kändes det som om jag kanske lyssnar lite väl mycket på Weezer. Inget fel i det, men jag har ju faktiskt andra skivor också.

Så idag har jag kompenserat detta genom att lyssna på Oasis ("The Masterplan", b-sidor), Manic Street Preachers ("This is my truth, tell me yours") och Nikka Costa ("Everybody got their something"). Jag tror Gorillaz ligger främst i pipelinen nu...

Men jag är faktiskt lite sugen på att spendera resten av dagen med att frossa i blur. Få se, fem skivor … en timme var, hmm, svår matte... Och hur mycket återstår av dagen? Cirka fem timmar exakt, faktiskt! Det måste vara ödet.

För övrigt anser jag att ett betalt sabbatsår efter gymnasietiden skulle sitta som handen i handsken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar