Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


söndag 25 augusti 2002

Tänker vara lite radikal, och ändra inledningsmeningen (den som brukar avhandla vilken musik som just nu strömmar ur mina högtalare). Lite löjligt kanske, men för tusan, don efter person.

Som sagt, låtskriveriet går segare än vanligt. Har hållit på med en låt nu ("Kill") i ett par dagar - och ändå ska jag nog kassera melodin. Texten behåller jag, så får Ante leka med den.

(Ur högtalarna: "Lullaby" - Weezer, fast nu hann det ändra till "Mansion of Cardboard" - fortfarande Weezer. Album 5-demos, som sagt.)

Den stora förändringen som har infattas sig är att jag har sagt upp min högskoleplats, och nu istället sålt min själ till Djävulen. Eller jag menar, militären. Usch och fy, men det kanske bådar till en massa roliga/sorgliga texter, vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar