Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


onsdag 12 februari 2003

(Ur högtalarna: "Anthem for the year 2000" - Silverchair)

Jisses, det tar dem runt två minuter att komma till den första riktiga refrängen. Vilket konststycke.

(Ur högtalarna: "You can slob my knob" - Treephort)

Där har vi en annan riktigt usel låt. Har för mig att jag har läst någonstans att de skrev den på väg till skivbolaget, men fan vet om det stämmer. Hur kommer det sig att DE har skivkontrakt, men inte vi?

Nej, jag har inte hybris.

(Ur högtalarna: "Game over" - Ozma)

Mmm, gammal goding.

Ska scanna lite fler låttexter och lägga upp. Det säger nog ganska mycket om den som skrev texten, faktiskt. Önskemål på inscanningar skickas till någon bandmedlem genom vår smarta direktmeddelandefunktion.

Vänta, jag ska hämta en muffin.

(Ur högtalarna: "Accelerated sunrise" - Ozma)

Äh, fan, jag åt lite filmjölk istället.

(Ur högtalarna: "Basketcase" - Green day)

Nu ska jag börja scanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar