Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


lördag 8 februari 2003

(Ur högtalarna: "Sucked out" - Superdrag)

Då sitter man här i morgonrocken igen och...vänta lite...

(Ur högtalarna: "Untendable" - Weezer)

...sådärja...och lyssnar på powerpop. Kan det bli bättre?

Ja, det kan det, men det var inte det frågan gick ut på. Snart kommer Ante och då ska vi handla present till vår kompis, om nu Ante äter klart någon gång. Helst innan 13.00.

(Ur högtalarna: "Mad kow" - Weezer)

Igår hade vi morgonrocksfest. Vi och vi; jag, Ante, Ralle och Peter (varav bara jag och Ralle hade morgonrock på oss, fastän Ante fick överta manteln från Ralle senare på kvällen). Det hela slutade med att jag vaknade upp kl 03.00 eller så på sängen, fortfarande i morgonrock, dock helt ensam.

Och när jag öppnade innerdörren i morse för att kolla posten, märkte jag att ytterdörren inte var stängd. Ibland känner man sig säker.

(Ur högtalarna: "Long time sunshine" - Weezer)

Ante har tonsatt de flesta av texterna på projektsidan nu tydligen. Så säger han i alla fall, men det är lika bra att jag ringer och hör med hans föräldrar.

(Ur högtalarna: "Baseball" - Ozma)

Där har vi en bra text, men det har jag nog sagt innan.

Planer för sidan för tillfället:
  • Dagboksfunktion där alla bandmedlemmar kan skriva inlägg
  • Frågesport om Pushing Cows
  • Någon sorts medlemsfunktion för alla våra fans
Vi får se, som jag säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar