Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


söndag 27 april 2003

(Ur högtalarna: "någon finländare på TV, ja hon den där norskan")

Sitter i Kallekrona som vanligt. Eller, vanligt och vanligt, men jaja ni fattar säkert. Ni vet ju om den här ofrivilliga värnplikten som tvingar in mig här varannan vecka.

Har - utan att säga hur - lyssnat igenom Radioheads kommande album Hail to the thief ett antal gånger nu, och mitt råd till er är följande: köp den, omedelbums. Alltså när den kommer ut, i juni någon gång.

Jävlar med - nu kör det rundor i buken. Lät kaffet rinna rakt ner i koppen istället för rakt ner i kannan, som annars. Blev ganska starkt kaffe tror jag, fast min buk är inte vad den har varit. Den är snarare vad den kommer att fortsätta vara, nämligen diaboliskt opålitligt.

Andra planer för sidan är en fansida, och den ska jag börja med så fort jag kommer hem. Fast nu måste jag rusa till toa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar