Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


tisdag 13 maj 2003

(Ur högtalarna: "Placebo - Sleeping With Ghosts ")

jaha, då sitter jag här och har suttit i flera timmar och kodat PHP och får inget att stämma!

min uppgift

att få fram en lista av studenter från en databas - Avklarad

att få alla studenter i listan att länka in till en sida med mer info om just DEN studenten - Avklarad

att få sidan om info om just EN student att funka - EJ Avklarad

att skärma av så endast 20 studentnamn står på sidan så man får klicka vidare (nästa 20) att funka - EJ Avklarad


JAG BLIR TOKIG, jävla PHP och kod skit... men vaffan... får sitta imorrn och fråga nårra PHP snillen... nu har jag ju ingen jens som sitter bredvid som kan hjälpa mig (som på java och C++ lektionerna på gymnasiet).

(Ur högtalarna: "Placebo - The Bitter End")

sitter föresten och lyssnar på den nya skivan jag nyss köpt "Placebo - Sleeping With Ghosts" som e jävligt bra måste jag säga!

idag har jag också städat, damtorkat, druckit kaffe, pissat, duschat, kollat på filmen "AGUC - Absolut Gotland The Uncut Version" i salongen på vår skola. om det är nårra som undrar så e d det vi filmade när vi var på studentfest på Gotland. Spelat upp en massa Gamla och Nya Unicumlåtar och Pushing Cows låtar för en kompis vid namn Nettan som tyckte både Unicum och Pushing Cows rockade!

(Ur högtalarna: "Placebo - This Picture")

nej nu e klockan 04:14 och jag måste göra klura lite mer me PHP:n innan jag lägger mig, men ni får ha det så bra alla där ute!

och Jens, nu skrev jag lite mer!! Och jag vill påminna att jag hade skrivit mer om jag bara hade kunnat minnas det förbannade lösenordet för att få tillgång till denna HÄFTIGA mannick!! =)



Gonatt!!



//Joel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar