Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


söndag 11 maj 2003

(Ur högtalarna: överhuvudtaget ingenting alls, ganska så exakt)

Sitter som vanligt i dagrummet i Kallekrona och funderar på om jag ska
  1. Besöka hertoaletten
  2. Klä av mig
  3. Lägga mig

men eftersom jag är världens bästa på att vela, så blir det nog bara pannkaka av allt.

I alla fall, har kollat lite på ginza.se och letat upp de skivor jag vill köpa. Radioheads nya skiva Hail to the thief, blurs Think Tank, och nu kom jag fanimej inte på fler. I och för sig har jag beställt White Stripes förra också, men då det...

Det känns som om jag har ältat det här tvåhundra gånger. Fan med.

Har skrivit två nya texter här ute i Sveriges trädgård. Den ena blev ganska så konventionell, men den andra blev lite mer dyster och rolig på sitt egna lilla vis, precis så vi vill ha dem! Nedsläckt i vardagsrummet, ungefär.

Ser att Joel har skrivit ett inlägg, och det var ju roligt! Nu kunde han väl i och för sig skrivit lite längre, men, men, som horan sa. Han får helt enkelt skriva fler gånger!

(konstpaus)

Gick in på Google och sökte på tjofräs, och det här ploppade upp: [länk].

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar