Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


tisdag 27 maj 2003

(Ur högtalarna: "You gave your love to me soflty - Weezer")

Vilket band asså!!! Ja Weezer då, men det förstod ni nog. Jag lyssnar nu på den gamla versionen av Ygyltms och den är riktigt bra. Jag ska säga er att hade inte Weezer funnits så hade inte Pushing cows gjort så otroligt bra låtar, eftersom låtskrivarna i P.C. lyssnar väldigt mycket på Weezer. Så är det!

(Ur högtalarna: "Little songs - Weezer")

Nu har jag varit utan mina instrument, framför allt mina älskade gitarr och det känns i hela kroppen. jag tror det är farligt att vara utan sin gitarr för länge. Man skapar en stämning som är präglad av trisress.

Om resten av bandet vill veta så har jag och Jens gjort hiskeligt många nya låtar. Jag tror det är över tio faktiskt. Men det gör ju inte er andra någonting. Det finns ju nämligen c:a 120 låtar till som ni inte har hört. De ligger i Pushing cows-pärmen och skräpar. Nej skräpar gör de inte, men de är ivriga att få spelas någon gång och de är ivriga att få höras av andra någon gång också. (Ur högtalarna: "Waiting on you - Weezer") Jag skulle tippa på att vi har c:a 180-200 låtar just för tillfället och då räknar jag inte med Yellow bear och den låten med den snuskiga refrengen som jens har skrivit. För de är nämligen borttappade. Det är skam sannerligen. (Ur högtalarna: "Dope nose - Weezer")

Men om vi gör så här: Vi tar och samlas allihopa i en lokal. Vi tar fram pärmen och går igenom alla låtar. Nej föresten. Det skulle nog inte va en så bra idé tror jag inte. Vi skulle nog inte palla det. Det är nog bättre om jag och Jens väljer ut de låtar som är bäst så repar vi på dem och spelar sen in dem. mmmmmm, så kan det va.(Ur högtalarna: "Crab - Weezer")

För övrigt så blev James Joyce hur bra som helst. Förlåt för att jag sa det men så är det bara sen för ni tycka vad ni vill.

tschüss biss dan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar