Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


söndag 10 november 2002

(Ur högtalarna: "The good life" (akustisk) - Weezer)

Ja herre jisses Amalia tusen pannkakor. Gissa om jag har saknat gitarren de här två intensiva veckorna i Karlskrona med exercis och vapenvård. Åker visserligen tillbaka ikväll, men då har jag ändå fått min välbehövliga dos av G och Cmaj7.

(Ur högtalarna: "Where is my mind?" - The Pixies)

Ok, jag är kanske tio år efter alla andra med att lyssna på Pixies, men å andra sidan sett är ju alla andra tio år efter med att lyssna på blur... Tack Ante!

Satt och drack vin med Kling och Klang igår (Ralle och Peter för er som vet och kan). Eller, Klang (Peter) ville inte så han fick dricka öl istället. Klockan 03:00 gick Klang hem.

Vad nu detta har med Pushing Cows att göra kan väl ifrågasättas. Men gör inte det, snälla, för din egen skull. Det blir bara så pinsamt.

(Ur högtalarna: "Game Over" - Ozma)

Hittar inte God of Weathers. Var fan är den? Den är inte i låtpärmen. Kan det vara kvar i Kalmar? Men jag har ju för mig att jag tog hem den...

Ska köpa frukost om x antal minuter. Plus Trisslotter. Det är ju fars dag för fasen.

(Ur högtalarna: "Shooting stars" - Ozma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar