Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


fredag 25 oktober 2002

(Ur högtalarna: "Acoustic ghoul" - en av de tjugo neolåtarna jag gjort)

Koka kaffe är kanske inte det smartaste man kan göra klockan kvart i elva på kvällen, men det kvittar.

(Ur högtalarna: "Little soldier" - ytterligare en neolåt)

Har spelat in sex nya neolåtar de senaste två-tre dagarna, och konstigt nog blev de faktiskt bra. För att vara neolåtar, alltså. Sammanlagt har jag tjugo stycken nu.

(Ur högtalarna: "How I was lost and then found again" - jepp, det är neo)

Fast de är ju inte så långa - total speltid på de tjugo neolåtarna är tjugosex minuter, och det är ju inte så länge.

(Ur högtalarna: "It hurts (when I urinate)" - neo)

Skrev en ny text i går, men den är hemlig fram tills att någon sätter musik till den (läs: Ante).

På måndag är det Dagen D: då far jag till Karlskrona och lämnar över min själ i militärmaktens händer. Det är då jag förvandlas från snälla, vardagliga Jens till...JENS.

(Ur högtalarna: "Snail" - neo)

Fast imorgon är det fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar