Officiell sida för bandet Pushing Cows, som består av några gossar, en stor gul nalle, musik samt tramsigheter.


måndag 27 januari 2003

(Ur högtalarna: "Baseball" - Ozma)

Bra melodi, bra text. Bra Ozma.

(Ur högtalarna: "Battlescars" - Ozma)

Ska ändra om så att alla kan skriva dagboksinlägg. Ja, inte alla då, men de som är med i bandet i alla fall. Du fattade säkert första gången.

Det är en lång låt, den där Battlescars.

(Ur högtalarna: "Rain of the golden gorilla" - Ozma)

Någon som såg Hem till Midgård? Relativt dåligt, faktiskt. Under den första kvarten hann de ta Sara Sommerfeld hela två gånger på brösten. Jag anklagar dem inte; om jag skulle skriva ett TV-manus i vilken en grann tös skulle medverkat i så... Jaja, du förstår.

Eller gör du det?

Nytt på musikfronten: den här vecka ska vi skicka iväg hela sju demoskivor till olika skivbolag.

Okej, även jag har en liten fågel i örat som kvittrar P3 Demo, P3 Demo, men P3 Demo kan gå och dra något gammalt över sig. Nu snackar vi skivbolag.

Låtarna vi skickar iväg är Azusa, Paradise (den nya såklart), samt Woodruff. Nu är det bara att hålla fingrar och tår för att det går!

(Ur högtalarna: "The business of getting down" - Ozma)

(Ur högtalarna: "Sacrifice" - Weezer)

Tappade min plånbok
på min tjugoårsdag
efter mycket ringande
hittade jag den idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar